Wednesday, April 27, 2011

.:Belated wishes:.

♥Happy Birthday 21st
To
Nson Siau


我难过,不能帮你庆祝生日...Sorry Son Son..>,< 你真的很好笑,开礼物盒子都要那么怕,笑到我肚子痛...你那个动作大家都无言了
Speechless,Crows flying...
下次我请你吃好吃的,呵呵!这次的生日你应该过得很难忘吧?身边有这几个鬼点子多的朋友,生日不特别,对他们来说没有意义,哈哈!
对了,你的自由钥匙拿到了吗?^^


Im here to sing the birthday song to you

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Nson
Happy birthday to youuuuuuuu....
Make a wish,pls..

这个video拍得很好,有感动到哦!眼睛含泪,哈哈..



Once again,Belated wishes
Happy birthday NSON

~The End~

3 comments:

  1. 我的生日你没有写帖子祝福我 亏我们那么多年姐妹 气你气你气你=((

    ReplyDelete
  2. 对不起~!!我回去再陪你一起祝贺你好不!跟你的小宝贝一起。。
    疼你疼你!

    ReplyDelete